Selasa, Jun 30, 2009

TOLERANSI UMNO SELAMATKAN NEGARA - Siew sin

Perlu saya katakan bahawa saya amat kagum dengan kemuliaan dan sikap bertolak - ansur pemimpin - pemimpin UMNO. Lagi pun ini juga adalah isu - isu yang sangat penting bagi mereka dan dalam keadaan getir begitu mereka boleh bertolak - ansur dan berpandangan jauh.

"Maka saya dengan ini akan memberi sokongan sepenuhnya kepada anda dan UMNO sehingga akhir hayat saya kerana anda dan rakan - rakan telah menunjukan keikhlasan yang tidak berbelah bagi semasa melalui ujian getir itu. Anda telah buktikannya dengan tindakan anda. Kami semua tidak mampu untuk meminta lebih dari itu."

Corak kepimpinan anda yang sangat menakjubkan telah menukar pandangan saya dan ramai kaum cina yang lain . tidak keterlaluan jika dikatakan bahawa jika bukan kerana anda yang telah memimpin Parti Perikatan dari awal Kemerdekaan , sejarah Melaya yang kemudiannya menjadi Malaysia Sudah tentu berbeza..........Mendiang Tun Tan Siew Sin - Bekas Menteri Kewangan Malaysia.........

1 ulasan:

  1. Salam Perjuangan,

    Kami dari UMNO Cawangan Gombak Selatan ingin mengucapkan Syabas dan Tahniah buat Pemuda UMNO Cawangan Setapak Jaya A1 yang telah mengaplikasikan perjuangan UMNO melalui info2 terkini dan bernas melalui blog.

    Kami juga berharap agar kita dapat berkongsi idea dalam menjawab segala dakyah2 yang dilemparkan pembangkang untuk mengaburi mata masyarakat terhadap perjuangan sebenar parti UMNO..

    Ketua UMNO Cawangan Gombak Selatan, En. Abd. Razak Muhamad mengucapkan Syabas dan Salam Kasih khas buat anda.

    Ketua Pemuda UMNO Cawangan kami, Sdr. Mohd Radzi Omar (Endy) juga mengucapkan Salam Persahabatan buat anda.

    Sekian, Ikhlas dari,

    Shamsury Mohd Salleh
    Ketua Penerangan merangkap Editor Blog,
    UMNO Cawangan Gombak Selatan,
    Bahagian Wangsa Maju.

    ps : Blog anda kini dalam senarai link blog kami..

    BalasPadam